دومین دوره کوهپیمایی مقدماتی یکی از ارگانها به مربیگری آقای محمد فراهانی و سرپرستی یاسین خلیل آبادی با ۱۸ نفر  در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در منطقه بند یخچال تهران برگزار گردید .