دوره مقدماتی کوهپیمایی
دومین دوره کوهپیمایی مقدماتی یکی از ارگانها به مربیگری آقای محمد فراهانی و سرپرستی یاسین خلیل آبادی با ۱۸ نفر در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در منطقه بند یخچال تهران برگزار گردید .
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۰/۰۸/۲۷ ساعت 20:56 توسط یاسین خلیل آبادی
|
کوهنوردی شامل خیلی چیزها می شود ، مثل صعود ارتفاعات بلند ، مشاهده منظره های وسیع پاناروما و تجربه زندگی در طبیعت .